Tájékoztató a Kapcsolat Mobilflotta szolgáltatás igénybevételének menetéről
FONTOS! Kérem, olvassa végig tájékoztatónkat és pontosan kövesse a leírtakat annak érdekében, hogy gyorsan és problémamentesen köthessük meg az új SIM kártyára és mobiltelefonra vonatkozó szerződést.
A Kapcsolat Mobilflotta Flottaszerződés megkötésére és a flottatagok kiszolgálására, bármely Vodafone kirendeltség jogosult, saját üzleti keretein belül. AZONBAN a legjobb kiszolgálás érdekében kerestünk egy olyan Vodafone partnert, amely kifejezetten a Kapcsolat Mobilflotta flottatagjaira koncentrál, mindenben a flottatagok és a csatlakozók rendelkezésére áll. Javasoljuk az általunk választott partner igénybevételét.
A Kapcsolat Mobilflotta Flottaszolgáltatás igénybevételének lépései
A következő néhány oldalon részletesen olvashat a Flottaszolgáltatás igénybevételének lépéseiről. Amennyiben a tájékoztatóban foglaltak áttanulmányozása után további kérdései, észrevételei lennének, keresse munkatársainkat a lenti elérhetőségeken.
Elérhetőségek
A Kapcsolat Mobilflotta működésével, tagdíjjal és igazolásokkal kapcsolatos kérdések esetén:
Cégnév Média-6 Bt
E-mail kapcsolatmobilflotta@gmail.com
Részletes ismertetők:
1. Regisztráljon a www.hazhozismegyunk.hu/katalogus/ajanloirendszer weboldalon, hogy Kapcsolat Klub tag lehessen! Regisztrációját gyorsan és egyszerűen elvégezheti, ha IDE kattintva kitölti a megjelenő regisztrációs űrlapot. A következő hivatkozást (www.hazhozismegyunk.hu/katalogus/ajanloirendszer) bemásolhatja böngészőjébe is, így szintén a megfelelő oldalra jut. Ne feledje! Regisztrációkor annál a menü pontnál, hogy „KAPCSOLAT klub:” feltétlenül a „Tag kívánok lenni, belépek a Kapcsolat Mobilflottába” választ jelölje be!
2. Kapcsolat Klub klubtagság ellenőrzése.
Mivel a Kapcsolat Mobilflotta flottaszerződését csak érvényes Kapcsolat Klub tagsággal veheti igénybe, az ügyfélnyilatkozat alapján ellenőrizzük a tagság meglétét. Amennyiben még nem Kapcsolat Klub tag, látogasson el honlapunkra (www.hazhozismegyunk.hu/katalogus/ajanloirendszer) és regisztráljon!
3. Szerződéskötéshez szükséges iratok és ügyfélnyilatkozat kitöltése valamint visszajuttatása
Szerződéskötéshez szükséges adatok
Jelen tájékoztatóval egyidejűleg megküldtük Önnek a Szerződéshez szükséges adatokat tartalmazó űrlapot excel táblázatos formában. Ha nem így történt kérje a lenti email címen!
Kérjük, a kitöltött űrlapot e-mailen juttassa el a kapcsolatmobilflotta@gmail.com címre.
Ügyfélnyilatkozat
Jelen tájékoztatóval egyidejűleg megküldtük Önnek a kitöltendő Ügyfélnyilatkozatot. Ha nem így történt kérje a lenti email címen! Kérjük, a kitöltött és aláírt ügyfélnyilatkozatot beszkennelve, e-mailen juttassa el a kapcsolatmobilflotta@gmail.com címre.
Egyéb dokumentumok
Amennyiben Ön új belépő, tehát eddigi mobiltelefon szolgáltatója nem a Vodafone volt, és postai úton szeretné megkapni előfizetői szerződését és SIM kártyáját, a szerződéskötéshez szükséges adatokon túl az alábbi iratok másolatára van szükségünk. Kérjük, a másolatokat lássa el aláírásával, majd beszkennelve, e-mailen juttassa el a kapcsolatmobilflotta@gmail.com címre. A belépés módjáról részletesebben a 7. pontban olvashat.
Magánszemélyként
Személyi igazolvány
Lakcímkártya
Egy lakcímre szóló közüzemi számla másolata
Cégként
Aláírási címpéldány
Az aláírásra jogosult személyi igazolványa
Az aláírásra jogosult lakcím kártyája
A cég adószáma
4. Számhordozás esetén
Amennyiben a meglévő telefonszámát meg szeretné tartani és nem Vodafone ügyfél, úgy kérje jelenlegi szolgáltatójától az adott telefonszámra vonatkozó „Számhordozási nyilatkozatot”. Fontos tudnia, hogy a számhordozási nyilatkozat 10 napig érvényes, ezért szerződését mindenképp 10 nap alatt kell megkötnie a 6. pontban foglaltak alapján. A számhordozás aktiválásához a készüléket ki kell kapcsolni. A bekapcsolás után már az új hálózatra fog csatlakozni a készülék.
FONTOS! Gondoskodjon kártya független vagy Vodafone SIM kártyával kompatibilis telefonkészülékről, mivel más szolgáltatótól vásárolt, nem kártya független készülékekben, a szoftveres tiltás miatt, nem működnek a Vodafone SIM kártyák.
Amennyiben Ön eddig is Vodafone ügyfél volt, és számát meg szeretné tartani, tarifacsomag váltásra lesz szükség. Ha eddig előfizetéses konstrukcióban volt a Vodafone ügyfele, a Vodafone adminisztrációs díjat számít fel a szerződőnek, mely jelenleg 5.000 Ft. Ezt a díjat az első mobiltelefon számlára terhelik rá, tehát nem helyben, hanem az első kézhez kapott számlával együtt kell majd megfizetnie. Amennyiben eddig feltöltő kártyás csomagban volt a telefonszám, a Vodafone eltekint az adminisztrációs díjtól.
5. Telefonkészülék kiválasztása (nem kötelező készüléket választani)
A Vodafone honlapján (www.vodafone.hu/arlista) tájékozódhat a készülékek típusáról és az aktuális árakról. A kiválasztott készülék pontos megnevezése és ára megjelölésével rendelje meg a telefonkészüléket. Amennyiben nem a megfelelő árat adja meg, a kiszállítás előtt tájékoztatjuk Önt.
6. SIM kártya megrendelése (telefonszám választása)
Amennyiben új telefonszámot igényel, a Vodafone rendszere automatikusan felajánl egy telefonszámot. Ha Ön szeretné kiválasztani jövőbeni telefonszámát, három felajánlott szám közül van lehetősége választani. Előfordulhat azonban, hogy a Vodafone által felajánlott telefonszámok nem nyerik el tetszését. Ilyenkor lehetősége van arra, hogy úgynevezett „arany számot”, vagyis nagyon könnyen megjegyezhető telefonszámot válasszon. Mindkét esetben érdeklődjön a pontos részletek után.
7. Szerződéskötés
A Kapcsolat Mobilflotta Flottaszerződés megkötésére és a flottatagok kiszolgálására, bármely Vodafone kirendeltség jogosult, saját üzleti keretein belül. AZONBAN új szerződés vagy számhordozás esetén lehetősége van arra is, hogy a személyes ügyintézés helyett postán kapja meg szerződését és SIM kártyáját az opcionálisan választott készülékkel együtt. A két belépési forma közötti alapvető különbségek a következők:
1. A Szerződéses adatok táblázat elküldésével és az Ügyfélnyilatkozat elküldésével egy időben szkennelve elküldi nekünk az alábbi dokumentumok aláírt másolatát:
Magánszemélyként
Személyi igazolvány
Lakcímkártya
Egy lakcímre szóló közüzemi számla másolata
Cégként
Aláírási címpéldány
Az aláírásra jogosult személyi igazolványa
Az aláírásra jogosult lakcím kártyája
A cég adószáma
Ezt követően Vodafone partnerünk postázza Önnek új SIM kártyájával együtt. Ebben az esetben nagyon fontos, hogy a szerződés 3 napon belül aláírva visszaérjen a Vodafone partnerünknek, tehát elsőbbségi küldeményként legkésőbb másnap kell elküldenie az aláírt szerződést.
FONTOS! Vodafone partnerünk csak ÚJ szerződéseket készíthet a Hírközlési Hatóság rendelkezése alapján, ez a következőkre vonatkozik: új telefonszám igénylése, nem Vodafone szolgáltatótól hordozott telefonszámok beléptetése.
Amennyiben jelenlegi szolgáltatója a Vodafone, csak a 2. belépési móddal élhet. Az új belépő ügyfelek természetesen mindkét belépési mód közül választhatnak.
2. Postán kapja meg belépési igazolását. Az igazolás birtokában bármely Vodafone üzletben személyesen kötheti meg szerződését. Ebben az esetben, ne feledje magával vinni a következő dokumentumokat:
Magánszemélyként
Személyi igazolvány
Lakcímkártya
Egy lakcímre szóló közüzemi számla másolata
Cégként
Aláírási címpéldány
Az aláírásra jogosult személyi igazolványa
Az aláírásra jogosult lakcím kártyája
A cég adószáma
Amennyiben meg szeretné tartani jelenlegi telefonszámát, és jelenleg nem a Vodafone a mobiltelefon szolgáltatója, szükség lesz számhordozási nyilatkozatára. A második esetben a Vodafone ügyfélszolgálatra kell magával vinnie, az első esetben pedig be szkennelve kell eljuttatnia hozzánk a nyilatkozat másolatát.
8. Új SIM kártya és a telefon kiszállítása /futárral/
Amennyiben minden feltétel teljesül, a készüléket és a SIM kártyát a Magyar Posta vagy a GLS futárszolgálat kézbesíti. A kiszállítással kapcsolatban kérjük, hogy a szállítási címét pontosan, egyértelműen adja meg. Ha például a megadott cím nem az utcafrontról, hanem egy épület belső udvaráról közelíthető meg, azt tüntesse fel a szállítási cím megadásakor.
FONTOS! Amennyiben csak SIM kártyát rendel, vagy a telefonkészülékért nem kell fizetni, a házhoz szállítás ingyenes. Amennyiben a telefonkészülékért fizetni kell, a kiszállítás megkezdése előtt kell kifizetnie a készülék árát a Vodafone kiszolgáló partnerünk részére átutalással.
9. Iratok visszajuttatása
Amennyiben futárszolgálattal történik a kiszállítás, egyes esetekben szükség lehet néhány irat visszajuttatására. Minden ilyen esetben pontos tájékoztatót is küldünk a futárszolgálattal a visszaküldendő iratokról.
Ha valamely iratot vissza kell küldeni, kérjük, azt haladéktalanul tegye meg, lehetőség szerint elsőbbségi és ajánlott küldeményként adja fel.
Amennyiben 3 munkanapon belül nem érkeznek meg az iratok, a Vodafone híváskorlátozást vezethet a telefonszámára, ha pedig 15 napon túli a késedelem, az általános díjszabásba sorolhatják vissza az előfizetőt.
A Szerződéses adatok táblázatban, illetve az Ügyfélnyilatkozaton szereplő e-mail címet használjuk és használja Vodafone kiszolgáló partnerünk, így nagyon fontos, hogy az ott megadott email cím helyes legyen.
Aktualizálva: 2012. június 12.
.